torsdag 20 december 2012

Hon pekades ut som mördare

Intervju med Sibylla
Jag ringde till Sibylla och frågade henne om jag få komma och ställa några frågor,hon accepterad att jag få föra samtal med henne. Jag gick till hennes stugan ute vid Segesvik gamla vägen mot gamalby där hon bor. jag frågade hur gick det till .
Hon berättade att hon har blivit drabbats av en olikshändelse om två saker den första fick hon problem med sin familj,för den andra bliv hon misstänkt till mord som inträffades på Grand Hotel i Stockhol.

Hon sadde att sedan 15 års tillbaka hade hon upplevt ett fruktansvärd hämskt liv hon kände sig förtryck,och rädsla hon berättade att var hemlös förklarade hon. Hennes liv efter att morden klarats upp. Hon berättade om mordoffer och andra människor son har blivit dödat , hon sadde att Ingmar Ericsson som arbetar på vimmerby sjukheset dödar människor och tar deras inlevor för att rädda Rune Hedlundsliv eftersom de hade hemlig förhållande tillsammans och är religöes.

hon berättade att mordaren Ingmar utnyttya hennes identitet och försökte döda henne.
hon berättade till Polisen att hon har ingenting med mordet att göra och hon är oskyldig.
efter utredning och analys fick Polisen bevise att anhålla mordaren Ingmar på häktet,
och efter förhör blir hon släppts av Polisen och blir hon oskyldig och släptes fri.

Hon berättade om hennes framtid att hon har dömmar att förverkliga vill leva resten av sitt livit utan problem hon vill skaffa en familj och barn som hon saknad.

tack för samtalet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar